Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)
lørdag 1. september 2012
Skål i fjellheimen ...
"En lille en" hører med for å holde helse og humøret på topp hele veien .! Men med verdens beste og mest positive jentetrio på tur er det heller ingen sak å la det være .....
Den var gooood <3
SvarSlett