Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)
fredag 7. september 2012
Superdeilig fredagsantrekk
Hjemmesydd tunika i stoff fra Stoff og stil og Skjørt fra Kappahl. :)
Nå er det tilbake...havnet plutselig under utkast. Elsker det skjørtet. Om sommeren bruker jeg det ofte som kjole. Det er strikk i livet, så jeg bare drar det opp og har belte i livet :) Flerbruk liker jeg. Men hvor blir det av dine dagens antrekk?
Hva skjedde med hageantrekket?
SvarSlettTunikaen ser bare nydelig ut + liker fargen på skjørtet
Nå er det tilbake...havnet plutselig under utkast. Elsker det skjørtet. Om sommeren bruker jeg det ofte som kjole. Det er strikk i livet, så jeg bare drar det opp og har belte i livet :) Flerbruk liker jeg. Men hvor blir det av dine dagens antrekk?
SvarSlettPrøvde å legge ut fra mobilen, men fikk ikke til...derfor dårlig med bidrag fra meg! Bare turtøy i helgen uansett ;) Klem
Slett