Sider

Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)

lørdag 1. september 2012

Fottur kyrkjebøheia































 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar