Sider

Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)

fredag 14. september 2012

Fredagskos

1 kommentar:

  1. Finnes vel nesten ikke noe bedre enn en katt som vil koooose <3. Fine Sofus :)

    SvarSlett