Sider

Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)

onsdag 12. september 2012

Dagens antrekk ..

Ut å gå tur m bikkja - antrekket kan dette kalles! Er fint vær og da kan man la jakka være hjemme !! Lilla er kanskje ikke en hardbarka rødhåring verdig men jeg gir den et forsøk da den både er lang nok og ikke minst billig ...

Aner ikke hva eller hvor de forskjellige plaggene kommer fra - men de passer og føles behagelige !!!

Ha en strålende og innholdsrik dag kjære venner - snart er det HELG 👍

1 kommentar: