Ut å gå tur m bikkja - antrekket kan dette kalles! Er fint vær og da kan man la jakka være hjemme !! Lilla er kanskje ikke en hardbarka rødhåring verdig men jeg gir den et forsøk da den både er lang nok og ikke minst billig ...
Aner ikke hva eller hvor de forskjellige plaggene kommer fra - men de passer og føles behagelige !!!
Ha en strålende og innholdsrik dag kjære venner - snart er det HELG 👍

alltid fiiin du...selv når du skal lufte bikkja :) klem
SvarSlett