Sider

Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)

søndag 16. september 2012

Ukelogg

Da jeg stadig får høre at jeg bare går hjemme å henger så tenkte jeg at det må da være mulig å logge alt det jeg gjør hjemme i løpet av en uke på en enkel måte...slik at jeg får visst at jeg rett og slett ikke bare "henger"... Eller kanskje det er det jeg gjør..."henger i stroppen"

Så jeg fant en app da som kunne halvveis gjøre dette for meg (aTimeLogger). Og etter endt uke ender jeg med denne rapporten.

 
Jeg har her stort sett konsentrert meg om huslige og familiære oppgaver. Transport er da kjøring og henting av unger...øvrige kategorier sier seg stort sett selv.

Til sammen utgjør dette nesten 30 timer. Noe som tilsvarer nesten en 80% stilling. Så konklusjonen må jo være at jeg "henger" lite. Og jeg har sjelden "fri".

Når jeg hadde full jobb ved siden av senket jeg noe på krava... Men ville nok kommet opp i en stilling på opp imot 160% hvis jeg tar med alt som må gjøres på hjemmebane. Ikke rart jeg gikk på "veggen" til slutt :|

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar