Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)
onsdag 5. september 2012
Dagens antrekk
Dagens ut-å-jobbe-i-Hagen-antrekk. Fin fargekombinasjon ;) bukse fra Remain (aner ikke hvem som fører det merket) mener jeg kjøpte den da jeg gikk gravid sist...passer fortsatt fint :/ topp fra stormberg :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar