Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)
mandag 10. september 2012
Dagens antrekk
Kjole fra Kiss, Larvik - tights, KappAhl, støvler fra Apollon & Afrodite, Sandefjord.
Må jammen meg få tatt en tur å se på klær på Kiss. Skal vi ta en tur alle tre kanskje? klem
SvarSlett