Vi er tre jenter i vår beste alder som har kjent hverandre siden vi gikk siste året på videregående. Her skriver vi om det vi vil. Minner, det vi bryr oss om og det vi absolutt ikke bryr oss om :)
Blir i godt humør av å se bildene ja. Får vel skrive en tekst til også kanskje. Dere kan jo legge inn deres bilder i egne innlegg kansje. Gøy å ha alle sine bilder :) klem
Supre bildeserier! ;) Smiler godt hver gang jeg ser gjennom dem! Råkul heading forresten ;) klem
SvarSlettBlir i godt humør av å se bildene ja. Får vel skrive en tekst til også kanskje. Dere kan jo legge inn deres bilder i egne innlegg kansje. Gøy å ha alle sine bilder :) klem
SvarSlett